Сторінки

суботу, 21 лютого 2015 р.

Контрольна робота


Контрольна робота
з математики у 2 класі
по темі : «УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС»



КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ СКЛАЛА:
Диндура Л.М.
вчитель початкових класів
Бродівської ЗОШ І-ІІІ ст.№4
Львівської обл.
                         

Контрольна робота з математики у 2 класі
Мета оцінювання: встановити відповідність рівня навчальних досягнень учнів 2 класу з математики по темі « Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 1 клас» згідно Програмовим вимогам.

Розділ програми
Опис вимог (конкретизовані навчальні цілі)
Рівень навчальних досягнень учнів
Номер відповідного завдання

Числа.
Дії з числами.









Просторові відношення. Геометричні фігури.



Математичні вирази. Рівності. Нерівності.















Величини.











Сюжетні задачі.






















- порівнює числа в межах 100;
- подає число у вигляді суми розрядних доданків;
- виконує арифметичні дії на основі десятковох нумерації.

- розрізняє пряму, промінь, відрізок;
- будує відрізок за допомогою лінійки;


- визначає істинність або хибність нерівностей;
- знаходить значення математичних виразів;
- порівнює математичні вирази на основі порівняння їх значень, встановлення залежності результату від зміни одного компонента;
- знає одиниці вимірювання довжини і співвідношення між ними;
- записує результати вимірювання в сантиметрах, дециметрах, метрах;

- упорядковує запис задачі: короткий запис і схема; розвязання арифметичними діями з поясненням або виразом; повна відповідь;
- розвязує прості задачі вивчених видів;
- складає і розвязує обернені задачі до простих.
Середній

Середній



Достатній





Початковий

Достатній




Високий



Достатній



Середній









Початковий




Достатній






Високий








Достатній


Високий














Завдання 1

Завдання 2



Завдання 3





Завдання 4

Завдання 8




Завдання 5



Завдання 9




Завдання 10








Завдання 6




Завдання 11






Завдання 12








Завдання 7


Завдання 13









Структура тексту і формати завдань
контрольної роботи з математики у 2 класі


1.     Контрольна робота проводиться у письмовій формі. Кожен учень отримує індивідуальний бланк із завданнями.

    
2.     Тестування триває 40 хвилин, з них 5 хв.- організація класу, інструктаж учнів; 35 хв. -  виконання тестових завдань.


3.     Контрольна робота містить такі формати тестових завдань:
а) завдання з вибором однієї правильної відповіді ( завдання 1-7);
б) завдання на побудову відрізка ( завдання 8);
в) завдання відкритої форми з короткою відповіддю ( завдання 9-11);
г) завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (завдання 12,13).



Як оцінити роботу

1.     Правильне виконання завдань 1-8 оцінюється в 1 бал.
2.     Виконання завдання 9-11 оцінюється в межах 3 балів: по1 балу за кожну правильно виконану дію.
3.     Завдання 12 оцінюється в межах 2 балів: 1бал- за правильну дію та 1 бал - за відповідь.
4.     Завдання 13 оцінюється в межах 2 балів: 1 бал – за складену обернену задачу та 1 бал – за її розвязок.


Шкала оцінювання
1-4 бали – Початковий рівень;
5-9 балів – середній рівень;
10-16 балів – достатній рівень;
17-21 балів – високий рівень.








Математика
Варіант №1
Час виконання – 35 хвилин
Прізвище та імя учня:

У роботі є різні завдання. Одні завдання здаватимуться тобі легкими, а інші -важкими. Намагайся відповісти на всі запитання. До завдання пропонується кілька варіантів відповідей, позначених буквами. Обведи кружечком ту букву, що відповідає правильній відповіді, як це зроблено у прикладі:
Чому дорівнює значення виразу 0+7? Познач правильну відповідь:
А. 0
Б. 10
В. 7

Не забувай перевіряти виконані завдання. Якщо вважаєш, що ти спочатку обрав неправильну відповідь, охайно закресли її і познач правильну. Таке виправлення не впливає на твою оцінку.

Зичимо тобі успіхів!


1.     Завдання 1-7 з вибором однієї правильної відповіді.

1.Порівняй числа. Який знак потрібно поставити замість зірочки?
34 * 30
А   < 
Б    >
В    =

2.     Скільки десятків і скільки одиниць у числі 71?
А  1 д. 7 од.
Б   7 д. 1 од.
В 70 д. 1 од.

3.     Яке число є розвязком виразу 5+2-1=?
А   7
Б    6
В    8

4.     Яка їз ліній є прямою?
А
Б
В

5.     Яке твердження правильне?
А 34 >  43
Б  80 >  18
В  36 <  36

6.     Обери правильну відповідь.
Маса вимірюється у:
А    кілограмах;
Б     літрах;
В     метрах.

7.     Бабуся спекла 5 пиріжків з яблуками, а із вишнями – на 3 більше. Скільки пиріжків з вишнями спекла бабуся?

            А   3
            Б    8
            В   6
   
8.     Побудуй за допомогою лінійки відрізок довжиною 7 сантиметрів.





          ІІ. Тестові завдання 9-11- відкритої форми з короткою відповіддю.

9. Обчисли значення виразів.
96-63=
55-45=
48+21=

10. Порівняй вирази.
32+40 □  62
45+30 □  45+3
71+25 □   25+71

11.                              Постав правильне число у клітинках:
  2 дм= □   см
  24 см= □   дм   □   см
   1 м=  □   дм






ІІІ. Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю.

12.                              Склади задачу за скороченим записом, розвяжи її арифметичними діями. Запиши повну відповідь на запитання задачі.
Було - ? учнів
Прийшли – 3 учні
Стало -18 учнів.

13.                              Склади обернену задачу до даної та розвяжи її.
Ганнуся зібрала з грядки 16 морквин. Після того,як вона зробила салат, залишилося 10 морквин. Скільки морквин використала Ганнуся?
























Немає коментарів:

Дописати коментар